Friday, 23 September 2011

Tutorial : Center-kan Tajuk Post Dan Sidebar

helloooo .. GUD moning semua :)
    ha , post ni yg 1st sekali taw saya wat ..
saya juz nak kongsikan tuto dgn semua , OK ? ..

ha , yg mane x tawu nak bg CENTER kan Tajuk Post Dan Sidebar tu tgk la ye :)

Cara-caranya :

1. Log in > Dashboard > Design > Edit html
2. Tekan ctrl + F @ F3 dan cari kod kat bawah ni

Untuk Sidebar :

h2 {

Untuk Post Title :

h3.post-title {

@ATAU

h4 {

3. Copy kod bawah ni :

text-align:center;

4. Pastu , korang PASTE kat bawah kod yg korang cari tadi .
5. Then , JANGAN lupa SAVE pulak k !

Kalau korang tak faham , korang leh pegi kat sini : LyssaSecret =)

THIS TUTORIAL CREDIT to :

^_^ aik .. tak kan tenGok Je .. Like La seKaLi .. TQ . muuahhh ^_^

0 comments:

Post a Comment